Με μεγάλη χαρά και ικανοποίηση πραγματοποιήθηκε η ημερήσια εκδρομή του σχολείου στο "Κτήμα Αγνάντι" την Πέμπτη 21 Μαΐου 2026. Μικροί και μεγάλοι διασκέδασαν κοντά στη φύση και απόλαυσαν μία μέρα γεμάτη ξεγνοιασιά και χαμόγελα!