Ημερήρια εκδρομή

 Με μεγάλη χαρά και ικανοποίηση πραγματοποιήθηκε η ημερήσια εκδρομή του σχολείου στο "Κτήμα Αγνάντι" την Πέμπτη 21 Μαΐου 2026. 

Μικροί και μεγάλοι διασκέδασαν κοντά στη φύση και απόλαυσαν μία μέρα γεμάτη ξεγνοιασιά και  χαμόγελα!  

 







 

Από το Blogger.