Συμμετοχή στο 2ο Μαθητικό Περιβαλλοντικό Συνέδριο του Εθνικού Εκπαιδευτικού Δικτύου Δράσης «Κωνσταντινούπολη-Θεσσαλονίκη, μια Εκπαιδευτική Συνύπαρξη – Πολίτες της Πόλης, Έλληνες της Οικουμένης»

Η συμμετοχή του σχολείου μας, στο 2ο Μαθητικό Περιβαλλοντικό Συνέδριο του Εθνικού Εκπαιδευτικού Δικτύου Δράσης «Κωνσταντινούπολη-Θεσσαλονίκη, μια Εκπαιδευτική Συνύπαρξη – Πολίτες της Πόλης, Έλληνες της Οικουμένης» στην Κωνσταντινούπολη, που πραγματοποιήθηκε από τις 26 έως τις 30 Μαρτίου 2025, υπήρξε μια αξέχαστη εμπειρία γεμάτη γνώση, συνεργασία και συγκίνηση. Το συνέδριο, το οποίο διοργανώθηκε από τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας και Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης και τελούσε υπό την Υψηλή Σκέπη της Α.Θ.Π. του Οικουμενικού Πατριάρχη, κ.κ. Βαρθολομαίου, αποτέλεσε μια μοναδική ευκαιρία για εκπαιδευτικούς και μαθητές από σχολεία της Ελλάδας να συναντηθούν και να ανταλλάξουν ιδέες γύρω από την περιβαλλοντική εκπαίδευση και την αειφορία.


Η συμμετοχή μας με την ανάρτηση αφίσας, η οποία παρουσίαζε το έργο μας «Οι Πράκτορες του Νερού» το οποίο αποτελεί μέρος του ομώνυμου Περιβαλλοντικού Προγράμματός μας  για το σχολικό έτος 2024-2025, προσέφερε μια ξεχωριστή ευκαιρία για προβολή και ανταλλαγή ιδεών με άλλες ελληνικές σχολικές μονάδες. Στόχος του προγράμματος ήταν η καλλιέργεια οικολογικής συνείδησης και η υπεύθυνη στάση απέναντι στη διαχείριση του νερού, πολύτιμου φυσικού πόρου για τη ζωή. Τα τμήματα Γ2 και Δ1 του σχολείου ερεύνησαν ζητήματα εξοικονόμησης και μέσα από τη συνεργασία και τη δημιουργικότητα, οι μαθητές έγιναν πραγματικοί «πράκτορες της αλλαγής», μαθαίνοντας πως κάθε σταγόνα νερού μετρά!

Οι εκπαιδευτικοί Παρασίδου Ιωάννα και Χουρμούζη Ανδρομάχη, ανέλαβαν την πρωτοβουλία να παρουσιάσουν με αυτόν τον τρόπο το έργο των παιδιών και των εκπαιδευτικών του σχολείου μας. Με αυτή την πρωτοβουλία, οι εκπαιδευτικοί κατάφεραν να αναδείξουν την αξία της εκπαίδευσης με ουσιαστικό περιεχόμενο, συμβάλλοντας στην ενίσχυση του εκπαιδευτικού διαλόγου και στη δικτύωση των σχολείων με κοινά ενδιαφέροντα και στόχους για το μέλλον.



Από το Blogger.